1

Двісті тисяч підписників на YouTube “Надії” – в чому секрет успіху?

Два тижні тому в основному YouTube каналі телеканалу “Надія” з’явилося двісті тисяч підписників. Що цьому посприяло та яка від цього користь розповідає Віталій Гануліч – заступник генерального директора медіа групи “Надія”.

Розкажіть будь ласка, як до цієї цифри йшла медіа група і телеканал.

Тут співпали зовнішній та внутрішній чинники. Зовнішній – це пандемія і обставини, з нею пов’язані. Локдауни, обмеження суспільних заходів тощо. Люди почали під час пандемії набагато більше цікавитися нашим контентом, збільшилось значення медіа та цифрового благовістя, тобто  благовістя через цифрові технології, такі як інтернет, месенджери, соціальні мережі.

Внутрішній – це більш закцентована на благовісті стратегія мовлення, яка знайшла відгук у глядача.

Ми маємо бачення, яке сформулювали у 2020 році, що телеканал “Надія” – безперервна євангельська програма у вашому місті! Також це було пов’язано із реакцією на пандемію, коли офлайн взагалі неможливо було проповідувати.

І ось ми весною 2020 року провели три євангельські онлайн програми в ефірі і паралельно на Ютубі: це проповіді Максима Крупського, Володимира Гриневича і Петра Кулакова. Ми побачили, що перегляди збільшились, що це цікаво нашому глядачеві, почала збільшуватися кількість підписників.

Весною 2020 року у нас було десь сорок тисяч підписників в Youtube.

Одразу уточнювальне запитання: скільки сам Youtube канал існує? Йому майже 10 років?

Приблизно так, якщо точно, день народження – 8 лютого 2009 року.

Виходить, більш ніж за 10 років – 40 000 підписників, а тут за півтора роки такий зріст.

Так, кількість підписників виросла у 5 разів.

Отож, бачучи результати, телеканал “Надія” поставив собі завдання мати безперервні євангельські програми у своєму ефірі. Тобто ми випускаємо або нову програму, або у повторі. Восени 2020 року у нас був потужний проєкт з Кемі Утман – віце-президентом AWR (Адвентистське всесвітнє радіо). До речі, цей міжнародний евангельский проєкт став можливим завдяки євангельським онлайн проєктам весною 2020 року в медіа групі “Надія” в Україні.

Поясніть, будь ласка, як це пов’язано.

Ми, разом з Адвентистським всесвітнім радіо, окрім трансляції в Youtube та ефірі “Надії”, допомогли провести ще 30 онлайн євангельських програм,  тобто допомогли пасторам організувати їх на своїх соціальних сторінках в ютубі, фейсбуці, інстаграмі.

 AWR була організацією-спонсором?

Так, наша команда медіа групи допомагала спеціалістами, налаштуваннями, креативами, супроводом, а вони фінансами, і спостерігали, яка реакція, які результати. Побачили, що є перегляди, є успіх і восени вони допомогли провести ще одну хвилю в Україні, тобто ще 30 євангельських програм. І паралельно з цим провели глобальну всесвітню євангельську програму. Трансляція була і на нашому Youtube каналі, її переглянули більше 1,5 мільйонів разів. Тоді почалося велике зростання підписників, так, що до кінця року нас було вже 100 000 підписників.

 Яка зараз стратегія розвитку?

Така сама. Ми працюємо на тим, щоб постійно були євангельські програми. У нас був проєкт Островського. Ми також показали Кемі Утман українською мовою. Також був євангельський проєкт Кулакова і зростання продовжувалось.

Паралельно з цим ми почали оптимізовувати наші старі відео, у яких також почали швидко збільшуватися перегляди. Наприклад, фільм “Походження” набрав зараз уже близько 6,5 мільйонів.

Тобто, контент той же самий, але за цей час різко зріс глядацький інтерес до них?

Так працює YouTube, якщо щось одне набирає популярності, то інші відео, які є на сторінці, також рекомендуються. І ось наші старі проєкти, які вже роками знаходилось на YouTube каналі, почали стрімко зростати в перегляді. Окрім фільму “Походження”, також потужно у переглядах  виросла програма “Удивительные факты”, яка була вже відзнята сім років тому, там було переглядів 20-30 тисяч. Зараз там деякі проєкти набрали по 1 мільйону переглядів.

Тобто я правильно зрозумів, що стратегія розвитку YouTube каналу полягає в тому, щоб домогтися успіху хоча б з одним відео? А воно вже потягне за собою рейтинг каналу, так?

Саме так. Якщо ми говоримо в цілому про стратегію маркетингу Youtube, то це окрема історія. Тут краще до наших спеціалістів звернутися, тому що маркетологи більше в цьому розуміються, ніж я. Але в цілому про поширення хочу сказати наступне: хочу подякувати кожному, хто  підтримував ці євангельські проєкти, переглядаючи, лайкаючи і поширюючи цей контент. Ви до кінця і не усвідомлюєте, наскільки важливі ваші реакції для успіху діла Божого! Який важливий ваш вклад! Кожна ваша реакція відкриває можливість показати це відео ще як мінімум декільком людям, а може й десяткам.

Хочу зробити такий прогноз чи побажання нам всім: на початку 2022 року нас має бути на 22 тисячі більше.

Запитання – Максим Балаклицький